19 Temmuz 2014 Cumartesi

Heavy Armor Texture Mod Space Engineers

Merhaba Space Engineers oyuncuları. SE deki Mod güncellemesinden sonra ben de çabucak bir mod yapıp; ki pek de bir mod sayılmaz ama neyse, yayınlamak istedim. Önce yaptığım modu bir tanıtayım; nedir ne işe yarar, sonra da iki çift lafım var size.

Yaptığım mod sadece ağır zırhlı blokların dokusunu değiştiriyor o kadar. Ama siz de benim gibi ağır zırhlı bloğun görüntüsünden pek de haz etmiyorsanız belki beğenebilirsiniz. İleri de daha da detaylı başka şeyler de yapabilirim, bilemiyorum. Önce size modun ekran görüntülerini sonra da modu nasıl kuracağınızı anlatacağım. Lütfen yazının devamını okuyun.














Bu modu indirmeniz gereken adres.

İNDİRİN

Verdiğim linkteki dosyayı indirdikten sonra Winrar ya da benzeri bir programla arşivinden çıkartın. Ondan sonra yapmanız gereken şudur. Lütfen okuyup öyle geçin. Yanlış bir yönlendirme yok;

Bilgisayarım > C (ya da sisteminiz hangi yolda kurulu ise) > Users > (açık olan oturumun kullanıcı adı)> AppData > Roaming > Space Engineers > Mods

Ardından indirdiğiniz agir_zirh_doku klasörünü Mods un içine atın ve oyunu açın işte bu kadar. Bu yöntem diğer modları kurmak için de geçerlidir, ancak mod yapımcısı modunu yeni güncellemeye göre düzenlemişse tabi ki. Hatta bu şekilde istediğiniz Skybox ı da kurabilirsiniz. Böylece oyun dosyalarını bozmamış oluyorsunuz ve oyununuz hep sağlıklı çalışıyor.

Şimdi gelelim bana. Evet tamam SkyBox nasıl yapılır diye anket açtım. Evet istediğim talebi bulamasam da yapmayı düşünüyorum. Evet... meşgulüm bu aralar. Biraz da Euro Truck Simulator 2 oynuyorum daha çok. Space Engineers deki herhangi bir güncelleme beni henüz yeterince heyecanlandırmadı. He elbette çok güzel ve benim tam da düşündüğüm güncellemeler geldi. Mesela Batarya bloğu, yaratıcı moddayken motoru kopyalayabilme, yaratıcı moddayken kopyaladığın bir inşayı diğer bir inşaya monte edebilme gibi. Fakat oyundaki yenilikler o kadar çok ki ve devamlı geliyor ki bunları uzun uzadıya anlatmak manasız olacaktır. Çünkü devamlı değişiyor. Örneğin iticilerin istediği güç değişiyor, hafif zırhlı blokların dayanıklılığı değişiyor, mod kurma yöntemleri değişiyor vb. Ayrıca rehber hazırlamayı da istiyorum ki bir blog okuyucusu yorumuyla bunu sormuş, ki kusura bakmasın aslında epey önce gördüm yorumu ama ancak yayınlamaya karar verdim ne cevap versem yapsam mı böyle bir rehber diye, bunu yapmak zor olacak ve boşuna efor sarfetmek olacaktır. Sebebi ise açık; devamlı yenilikler geliyor ve değişimler oluyor. Bunun neticesinde hazırlayacağımız rehber de güncelliğini ve niteliğini kaybedecek nihayetinde. İşte bu yüzden en azından oyunun alfa (alpha) aşamsından çıkmasını bekliyorum. O zaman güzel bir rehber hazırlayacağım. Aslında güncellemeleri de her yayınlandığında vermeliydim. Ama tembellik ettim. Olsun bunları aşacağım. Sizi de yüz üstü bırakmayacağım. Aslında bunları video şeklinde yapmak istiyorum. Fakat çekincem şudur ki daha önce eğitici videolar çekmedim. Belki cesaret edersem, düzgün bir üslup ile buna kalkışabilirim.

0 Yorum :

Yorum Gönder

Lütfen sorularınızı açık ve net bir şekilde sorduğunuzdan emin olun. Bazı soruların cevaplarını bilmiyor olabilirim. Nihayetinde ben de insanım. Ama elimden geldiğince yardım etmeye çalışacağım. Yanlışlarımı düzeltmekten çekinmeyin ve lütfen küfürlü ve hakaret söylemleri içeren yorumlar göndermeyin.