23 Ocak 2014 Perşembe

Mod Yükleme

Space Engineers için değişik modlar var tabi ki. Ben henüz deneme fırsatını bulamadım ama ziyaret edebileceğiniz site burası.  Eğer mod yüklemeyi bilmiyorsanız bunun için küçük bir uygulama bile yapmışlar; işte burada. Bir kaç dikkate değecek mod olsa da pek beğenmedim bazılarını. Bazılarıysa çok güzel.



Bunlardan biri hoşuma giden Sci-Fi Bunk Beds. Gerçekten kullanılmıyor sanırım. Ama gayet hoş bir şey olmuş. Oyunun bilimkurgu temasını güçlendiriyor. İndirmek için bu adresi ziyaret edin. Ya da buradan direkt çekin.





Bir diğeri ise Computer Terminal. Bunun da gerçekten işlevi yok. Ama görüntüsü çok güzel. Ziyaret için burayı ya da direkt çekmek için burayı lütfen...





Bir tane daha var ki o da gerçekten güzel; Long Window. Bu ise oyuna pencereleri getiriyor. Ziyaret için burayı direkt indirmek için burayı... 




Bu arada eklemeden geçmeyeyim; mod yükledikten sonraki sorumluluk size aittir. Özellikle bir kaç modda modu silmeye çalışırken haritamdaki bazı nesnelerin uçup gittiğini gördüm. O yüzden dikkatli olunmasını rica edeceğim. İyi Oyunlar Mühendisler!!


0 Yorum :

Yorum Gönder

Lütfen sorularınızı açık ve net bir şekilde sorduğunuzdan emin olun. Bazı soruların cevaplarını bilmiyor olabilirim. Nihayetinde ben de insanım. Ama elimden geldiğince yardım etmeye çalışacağım. Yanlışlarımı düzeltmekten çekinmeyin ve lütfen küfürlü ve hakaret söylemleri içeren yorumlar göndermeyin.