17 Ocak 2014 Cuma

Space Engineers TR

İlk yazımı yazmak istiyorum. Umarım güzel bir şey olur. Şu an için bekleme aşamasındayım. Yakında bir şeyler görmeye başlayacaksınız. Ben de oyunu yeni yeni oynuyorum. Çok beğendim ve 15 dolara satın aldım. Bu yazıyı yazdığımda henüz geliştirilme aşamasında ve elbette bir çok sorunu var. Fakat buna rağmen çok keyifli bir oyun. Hele ki benim gibi "Build" tarzı yani inşa et tarzı SandBox oyunlarını seviyorsanız (örneğin Minecraft gibi) Space Engineers da sizin için biçilmiş kaftan. Özellikle Bilim Kurgu fanatiklerine diyorum.

0 Yorum :

Yorum Gönder

Lütfen sorularınızı açık ve net bir şekilde sorduğunuzdan emin olun. Bazı soruların cevaplarını bilmiyor olabilirim. Nihayetinde ben de insanım. Ama elimden geldiğince yardım etmeye çalışacağım. Yanlışlarımı düzeltmekten çekinmeyin ve lütfen küfürlü ve hakaret söylemleri içeren yorumlar göndermeyin.